avatar
İsmail Şan Doç. Dr. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 36
17 Yayın
15 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Geliştirme

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

859

0

1

341

Yayınlar

0

107

1

341

0

200

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

0

424

0

523

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

0

767

0

844

0

1584

0

2691

0

1502

0

776

0

1849

Yayınlar

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

2

0

424

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yayın Bilgisi: 2023 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

2

0

523

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

3

0

767

6

0

2691

1

0

1502

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.