Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Akçapınar
Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
19
10
Yayın
17
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-0742-1612
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi
Yapay Zeka
Öğrenme Analitikleri
Eğitsel Veri Madenciliği
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
2
ATIF
1
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
ATIF
1
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
MOOC VİDEO ETKİLEŞİMİNDEKİ DAVRANIŞ ÖRÜNTÜLERİNİN KÜMELEME YAKLAŞIMI İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Erkan Er
,
Gökhan Akçapınar
,
Gamze Sökücü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1367188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Denizer Yıldırım
,
Gökhan Akçapınar
,
Hale Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1275597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Development of an Interactive Video Player for Supporting Formative Assessment in Online Learning
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1286077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
1
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Ödev Gönderme Davranışları ile Ders Başarıları Arasındaki İlişkinin Süreç Madenciliği Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Mehmet Kokoç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.711683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
1
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1704
0
FAVORİ
1704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3157
0
FAVORİ
3157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Annals of Dental Sciences
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Online Journal of Distance Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
2
ATIF
1
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1704
4
ATIF
0
FAVORİ
1704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3157
4
ATIF
0
FAVORİ
3157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
2
ATIF
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
4
ATIF
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat