Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülşah Gerez Cantimer
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
10
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
10
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade, Denklem ve Özdeşliklere Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1022740
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
0
ATIF
3
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DNR TABANLI ÖĞRETİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: PROBLEM ÇÖZME VE PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.887259
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
1
ATIF
2
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Olay Yönteminin Matematik Dersindeki Çevrimiçi Uygulamasına Yönelik Saha Deneyimleri
Yazarlar:
Sare Şengül
,
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1659
0
ATIF
1
FAVORİ
1659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına Yönelik Algılarının Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1361234
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
ATIF
1
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına Yönelik Algılarının Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1361234
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
1
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duyuşsal Bileşenler Açısından Problem Kurmaya Yönelik SSCI İndeksli Çalışmaların İncelenmesi esi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1267361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfade, Denklem ve Özdeşliklere Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1022740
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
3
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örnek Olay Yönteminin Matematik Dersindeki Çevrimiçi Uygulamasına Yönelik Saha Deneyimleri
Yazarlar:
Sare Şengül
,
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1659
1
FAVORİ
1659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web Destekli Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.1093391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
0
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan ve Yüz Yüze Matematik Derslerine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1072157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DNR TABANLI ÖĞRETİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: PROBLEM ÇÖZME VE PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.887259
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
2
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNLERİNDE ALGILADIKLARI ÖĞRETMEN PROFİLLERİNİ GERÇEKLEŞTİREBİLME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.713173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2402
0
FAVORİ
2402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL İÇERİK VE MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3990
0
FAVORİ
3990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Editörlük
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Editör Yardımcısı
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kastamonu Education Journal
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web Destekli Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.1093391
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
1
ATIF
0
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DNR TABANLI ÖĞRETİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: PROBLEM ÇÖZME VE PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.887259
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
1
ATIF
2
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNLERİNDE ALGILADIKLARI ÖĞRETMEN PROFİLLERİNİ GERÇEKLEŞTİREBİLME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.713173
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
1
ATIF
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Gerez Cantimer
,
Sare Şengül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2402
3
ATIF
0
FAVORİ
2402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat