Sare Şengül profil resmi
Sare Şengül Prof. Dr. Atatürk Eğitim Fakültesi
Yayın 17 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 105
17 Yayın
13 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
105 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Araştırmacının ilgi alanları arasında matematik alanında; diferensiyel denklemler, matematik eğitimi alanında kavramsal öğrenme, matematiksel anlama düzeylerinin değerlendirilmesi (zihin haritalarının oluşturulması) , matematikte ispat ve ispat şemaları, anlama ve düşünme yollarının analizi, sayı hissi, bağlamsal ve senaryo temelli kavram karikatürleri, öğretmen müdahaleleri, problem çözme ve kurma, matematikte zihin alışkanlıkları, matematikte üstbilişin geliştirilmesi ve bireysel farklılıkları bulunan çocuklarda problem çözme konuları yer almaktadır.

Kurum

Atatürk Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

1

2

611

7

1

4113

2

1

6691

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3546

0

1

3546

0

1

1612

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Rasyonel Sayılara İlişkin Zihin Haritaları: Pirie-Kieren Teorisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141497
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

0

347

0

454

0

1135

2

611

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2353

0

2353

0

1240

0

1620

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3546

1

3546

1

6691

0

8933

0

1623

1

4113

Yayınlar

1

0

393

2

0

757

1

2

611

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2353

3

0

2353

2

0

1240

Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2503
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1620

1

0

1620

2

1

6691

7

1

4113

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.