Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Bağcı
Prof. Dr.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
92
9
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
92
TR Dizin Atıf
0000-0001-8624-8274
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayınlar
Mavisel Yener’in “Sonsuzluk Kütüphanesi” Adlı Romanının Sözvarlığı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bağcı
,
Sümeyye Deveci Salman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocatepe Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.61694/kbbd.1395515
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Farklı Değişkenler Doğrultusunda Çokkültürlü Yeterlik Algı Düzeyleri
Yazarlar:
Hasan Bağcı
, Arzu Duygu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.73150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
111
0
FAVORİ
111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5 E Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Tutum ve Eğilimlerine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Bağcı
, Sümeyra Keleş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.66945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Öyküleyici Metinlerin Estetik Boyutunun İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bağcı
, Duygu Üstaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.64184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
112
0
FAVORİ
112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan İleri Düzey (C1-C2) Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hasan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.47689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Okuma Kaygıları
Yazarlar:
Hasan Bağcı
, Dilek Baz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.459424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hasan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.343098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1397
0
FAVORİ
1397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Türk Dili I-II Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nazmi Alan
,
Hasan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Meslekî Tükenmişlik Düzeyi - Burnout Levels Of Turkish Teachers
Yazarlar:
Hasan Bağcı
,
Sedat Karagül
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
0
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kocatepe Beşeri Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Okuma Kaygıları
Yazarlar:
Hasan Bağcı
, Dilek Baz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.459424
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
1
ATIF
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hasan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.343098
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1397
1
ATIF
0
FAVORİ
1397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat