Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hilal Aktamış
Prof. Dr.
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
12
12
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
2
ATIF
3
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
ATIF
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Science Education Graduate Students’ Views Towards Ethics of Science
Yazarlar:
Cagla Bulut Ates
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1331095
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
0
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
3
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Organ Bağışı ve Nakli Konusundaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.417962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Argümantasyon Testinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar: Emrah Hiğde,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Açık Düşündürücü ve Açık Düşündürücü Bilimin Doğası Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Yazılı Argümanlarına Yansıması
Yazarlar: Emrah Hiğde,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.309431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CoRT 1 (Cognitive Research Truth) Düşünme Programının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Bilimsel Yaratıcılıklarına ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi: “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi Örneği
Yazarlar: Çağla Bayrak,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
0
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine, Bilime, Fen Bilimleri Öğretmenine ve Bilim İnsanına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hilal Aktamış
, Gülcan Dönmez
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3629
0
FAVORİ
3629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Problemlerini Çözmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi/ Examining Secondary School Students' In Their Attitudes Towards Solving Problems Of Physics
Yazarlar:
Hilal Aktamış
, Serap Çalışkan, İbrahim Aktamış
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Gerçeklik Programlarının Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılmasının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Hilal Aktamış
, Volkan Arıcı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3924
0
FAVORİ
3924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlilikler Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Hilal Aktamış
,
Sanem Uça
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Yayınlar
Araştırma-Sorgulamaya ve Argümantasyona Dayalı Öğretimin Argümantasyon, Araştırma-Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1073144
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
2
ATIF
3
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Ferdiye Keleş
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-648229
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
3
ATIF
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Emrah Hiğde
,
Hilal Aktamış
,
Taner Arabacıoğlu
,
Hanife Can Şen
,
Deniz Özen Ünal
,
Ersen Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.684766
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
ATIF
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Organ Bağışı ve Nakli Konusundaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.417962
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
3
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Argümantasyon Testinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar: Emrah Hiğde,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437747
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
2
ATIF
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Açık Düşündürücü ve Açık Düşündürücü Bilimin Doğası Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Yazılı Argümanlarına Yansıması
Yazarlar: Emrah Hiğde,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.309431
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
1
ATIF
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat