Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Can Şenel
Yrd. Doç. Dr.
MİLLİ SAVUNMA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
69
TR Dizin Atıf
14
2
Yayın
4
Hakemlik
69
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-7501-9174
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları
Kurum
MİLLİ SAVUNMA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Remote Assessment in Higher Education during COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.820140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3185
0
FAVORİ
3185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.912965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Hakemlik
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Remote Assessment in Higher Education during COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.820140
ATIF
60
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3185
60
ATIF
0
FAVORİ
3185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.912965
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
9
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat