Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlknur Bayram
Dr.
TED ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
17
3
Yayın
1
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0001-8109-8051
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
TED ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Uygulamada Ders İmecesi: Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretmenleri Üzerine Bir Çoklu Durum Çalışması
Yazarlar:
İlknur Bayram
,
Özlem Canaran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.730780
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi Modeli ve Modelin Öğretmen Mesleki Gelişimine Katkısı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
İlknur Bayram
, Fatma Bıkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.473958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2589
0
FAVORİ
2589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Görev Yapan İngilizce Okutmanlarının Ders İmecesi Deneyimlerinin Araştırılması: Pilot Çalışma
Yazarlar:
İlknur Bayram
,
Fatma Bıkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
ELT Research Journal
Yayınlar
Uygulamada Ders İmecesi: Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretmenleri Üzerine Bir Çoklu Durum Çalışması
Yazarlar:
İlknur Bayram
,
Özlem Canaran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.730780
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
3
ATIF
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi Modeli ve Modelin Öğretmen Mesleki Gelişimine Katkısı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
İlknur Bayram
, Fatma Bıkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.473958
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2589
9
ATIF
0
FAVORİ
2589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat