İlknur Bilgen profil resmi
İlknur Bilgen Doç. Hakkari Üniversitesi
Yayın 8 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 12
8 Yayın
35 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

Hakkari Üniversitesi

Popüler Yayınları

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2524

7

1

2524

4

1

3788

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1951

0

1

1951

1

1

1623

4

1

1975

Yayınlar

1

1975

0

2500

1

3788

1

1623

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1951

1

1951

1

365

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2524

1

2524

Yayınlar

4

1

1975

2

0

2500

4

1

3788

1

1

1623

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2524

7

1

2524

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.