Serdar Pirtini profil resmi
Serdar Pirtini Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 3
20 Yayın
11 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

1

2

883

Yayınlar

0

132

1

982

0

804

0

513

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2431

1

2431

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

2

883

Yayınlar

1

1

781

1

0

804

1

0

513

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2431

4

1

2431

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Çağatay Ünüsan, Serdar Pirtini , Osman Faik Bilge
Yayın Bilgisi: 2004 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.678491
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

1

2

883

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.