Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlknur Güven
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0003-0086-8662
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Gezegenlerim Rap Şarkısı ile İşlenen Fen Bilimleri Dersinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Öğrenmelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Betül Demirci
,
İlknur Güven
,
Emine Sude İnce
,
İsmet Arıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1495064
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Lerna Gürleroğlu
,
Cemile Elvan Öğünmez
,
Sibel Uyanık
,
Kübra Yıldız
,
İlknur Güven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1335492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Programında Yer Alan Kazanımların Bilim Tarihindeki Bilimsel Deneyler ile İlişkilendirilmesi
Yazarlar:
İlknur Güven
,
Hatice Merve Korkut
,
Özge Köngül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1023951
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1213
0
FAVORİ
1213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effectiveness of Inquiry Based Activities Based on Authentic Learning Approach on 5th Grade Students' Academic Achievement and Creative Problem Solving Skills
Yazarlar:
İlknur Güven
,
Cansu Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1091917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Asya Öğretim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
2018 Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Programında Yer Alan Kazanımların Bilim Tarihindeki Bilimsel Deneyler ile İlişkilendirilmesi
Yazarlar:
İlknur Güven
,
Hatice Merve Korkut
,
Özge Köngül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1023951
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1213
2
ATIF
0
FAVORİ
1213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effectiveness of Inquiry Based Activities Based on Authentic Learning Approach on 5th Grade Students' Academic Achievement and Creative Problem Solving Skills
Yazarlar:
İlknur Güven
,
Cansu Nas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1091917
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
1
ATIF
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat