Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Karsantık
Doç. Dr.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
5
11
Yayın
25
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-0279-7397
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
YÜKSEKÖĞRETİM KÜLTÜRÜ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
ATIF
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Güçlendirici Liderliğin Örgütsel Gelişime Etkisi: Eğitim Çıktılarının İyileştirilmesi
Yazarlar:
Emine Barış
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1563924
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11
0
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Akademik Öz Disiplin Algıları ve Sessiz İstifa Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İsmail Erol
,
Semih Çayak
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1582584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
106
0
FAVORİ
106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Türk Eğitim Sistemine Uyumunda Eğitimde Kalite Olgusunun İncelenmesi
Yazarlar: Neslihan Babayiğit,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1298109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mahmut Serkan Yazıcı
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1189906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.578370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ALAN DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇİŞ
Yazarlar:
İsmail Erol
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.822238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1173
0
FAVORİ
1173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yıkıcı Liderlik Davranışlarının Belirlenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Derya Ülhatun Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.871265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kriz Yönetimi Bağlamında Covid-19’un Eğitim Politikalarına Etkisi: Çin, ABD ve İtalya Örneği
Yazarlar:
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.826383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Stakeholder Approach to the Educational Process: Parental Involvement
Yazarlar:
Semih Çayak
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİM KÜLTÜRÜ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Karakter Eğitimi Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Mustafa Özgenel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2719
0
FAVORİ
2719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Akademik Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Karsantık
,
Münevver Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.578370
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
1
ATIF
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ALAN DEĞİŞİKLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇİŞ
Yazarlar:
İsmail Erol
,
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.822238
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1173
2
ATIF
0
FAVORİ
1173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kriz Yönetimi Bağlamında Covid-19’un Eğitim Politikalarına Etkisi: Çin, ABD ve İtalya Örneği
Yazarlar:
İsmail Karsantık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.826383
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
2
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat