Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Jale Kalemkuş
Dr. Öğr. Üyesi
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
14
6
Yayın
5
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-7791-9910
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Deneysel Araştırmalarda STEM Eğilimi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3828
0
ATIF
2
FAVORİ
3828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLMEYİ BİLME: ÜSTBİLİŞ
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.795640
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
4
ATIF
2
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.800552
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7870
19
ATIF
1
FAVORİ
7870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of Primary School Teachers' Experiences on Teaching Science in Distance Education Process
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1326497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
,
Fatih Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1382567
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLMEYİ BİLME: ÜSTBİLİŞ
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.795640
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
2
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.800552
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7870
1
FAVORİ
7870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deneysel Araştırmalarda STEM Eğilimi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3828
2
FAVORİ
3828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINING AND COMPARING THE SCIENCE PROCESS SKILL LEVELS OF 5th AND 8th GRADE STUDENTS
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
, Şule Bayraktar, Fatih Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3729
0
FAVORİ
3729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
NATURENGS
Yayınlar
BİLMEYİ BİLME: ÜSTBİLİŞ
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.795640
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
4
ATIF
2
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Jale Kalemkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.800552
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7870
19
ATIF
1
FAVORİ
7870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat