Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Yaşar
Doç. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
3
9
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-7854-1494
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.878504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a “Perceived Stress Scale" Based on Classical Test Theory and Graded Response Model
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.626053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scaling of Ideal Teachers Characteristics with Pairwise Comparison Judgments According to Pre-service Teachers Opinions
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.369233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on Individualized Tests
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Benlik Saygısı ve Okul Tükenmişliği Arasındaki İlişkide Öz Düzenlemenin Doğrudan ve Dolaylı Rolü
Yazarlar:
Şahin Kapıkıran
,
Metin Yaşar
,
Necla Acun Kapıkıran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel araştırma yöntemleri dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması: Geçerlik ve güvenirlik
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5858
0
FAVORİ
5858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme” Dersine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1667
0
FAVORİ
1667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
2
ATIF
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.878504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
1
ATIF
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
2
ATIF
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a “Perceived Stress Scale" Based on Classical Test Theory and Graded Response Model
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.626053
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
3
ATIF
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scaling of Ideal Teachers Characteristics with Pairwise Comparison Judgments According to Pre-service Teachers Opinions
Yazarlar:
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.369233
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
2
ATIF
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat