Keziban Orbay profil resmi
Keziban Orbay Prof. Dr. Amasya Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 40 TR Dizin Atıf 1
11 Yayın
12 Hakemlik
40 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Cebirsel ve Diferansiyel Geometri

Kurum

Amasya Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

2

3862

5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2206

20

1

2206

0

1

274

Yayınlar

Examining the Problem-Posing Skills of Prospective Classroom Teachers
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.61.11.5
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 502

0

502

1

274

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Durumları
DOI: 10.17152/gefad.1095273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1144

0

1144

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

0

689

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1336

0

1336

2

3862

1

2206

IR UZAYINDA BİR EĞRİNİN FRENET VEKTÖRLERİ İLE OLUŞTURULAN REGLE YÜZEYLER
Yazarlar: Keziban Orbay , İsmail Aydemir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1051

0

1051

Yayınlar

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

3

0

689

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1336

16

0

1336

1

2

3862

5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2206

20

1

2206

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.