Ahmet Saban profil resmi
Ahmet Saban Necmettin Erbakan University
Yayın 5 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 6
5 Yayın
5 Hakemlik
6 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Necmettin Erbakan University

Popüler Yayınları

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI ETİK İKİLEMLER
Yazarlar: Ahmet Saban , Gizem Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.621752
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13475

4

2

13475

İçedönük Bir Çocuğu Anlamak: Bir Anlatı Araştırması
Yazarlar: Ahmet Saban , Serap Sarıçelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10370

0

1

10370

Yayınlar

Bir Mesleki Gelişim Modeli Olarak Bireysel Araştırma: Kavramsal Bir Analiz
Yazarlar: Ahmet Saban
Yayın Bilgisi: 2023 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1331479
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

0

752

Classroom Teachers’ Perceptions of Difficult Children: A Phenomenological Study
Yazarlar: Serap Sarıcelık, Ahmet Saban
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1055

0

1055

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI ETİK İKİLEMLER
Yazarlar: Ahmet Saban , Gizem Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.621752
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13475

2

13475

İçedönük Bir Çocuğu Anlamak: Bir Anlatı Araştırması
Yazarlar: Ahmet Saban , Serap Sarıçelik
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10370

1

10370

İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin şiddetle İlgili algılarının çizdikleri resimler aracılığıyla incelenmesi
Yazarlar: Merve Gül Akbulut, Ahmet Saban
Yayın Bilgisi: 2012 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5384

0

5384

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI ETİK İKİLEMLER
Yazarlar: Ahmet Saban , Gizem Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.621752
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13475

4

2

13475

İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin şiddetle İlgili algılarının çizdikleri resimler aracılığıyla incelenmesi
Yazarlar: Merve Gül Akbulut, Ahmet Saban
Yayın Bilgisi: 2012 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181040
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5384

2

0

5384

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.