avatar
Levent Çallı Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 5
8 Yayın
10 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Yönetim Bilişim Sistemleri İnsan Bilgisayar Etkileşimi Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi İstatistiksel Analiz E-Ticaret Teknoloji Yönetimi

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

261

0

2

573

2

2

2907

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1743

0

1

1743

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 419

0

1

419

Yayınlar

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 419

1

419

2

2907

1

698

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1743

1

1743

2

573

2

261

Yayınlar

2

2

2907

4

1

2941

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.