Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Leyla Fetihi
Yrd. Doç. Dr.
Marmara University
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Marmara University
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenlerinin Gelecekten Beklentileri Üzerindeki Yordayıcı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Betül Sarı
,
Dervişe Amca Toklu
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1206647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Long and Short-Term Effects of Problems Experienced by Young Children in Their Peer Relationships on Social and Emotional Development
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Emine Sonakın
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.887763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
0
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenlerinin Gelecekten Beklentileri Üzerindeki Yordayıcı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Betül Sarı
,
Dervişe Amca Toklu
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1206647
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
1
ATIF
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Long and Short-Term Effects of Problems Experienced by Young Children in Their Peer Relationships on Social and Emotional Development
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Emine Sonakın
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.887763
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
1
ATIF
0
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat