Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Gülay Ogelman
Prof. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
53
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
72
TR Dizin Atıf
18
53
Yayın
18
Hakemlik
72
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
0000-0002-4245-0208
36184131900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Çocuk Gelişimi Eğitimi
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN KARDEŞE SAHİP 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Şeyma Bahat
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Didem Guven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1083025
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
2
ATIF
2
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANNE-BABA VE ÇOCUK GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA OYUN
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Pembe Aytaç,
Ahmet Erol
, Fulçağ Gizem Erdentuğ,
Özlem Akdenız Yolaç
, Menekşe Güner Özbilenler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6402
0
ATIF
2
FAVORİ
6402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
ATIF
18
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
18
ATIF
2
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜÇÜK ÇOCUKLARDA OYUN DAVRANIŞLARI VE SOSYAL KONUM
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Selay Akdoğan
,
Döne Kahveci
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.1126872
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
0
ATIF
1
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Sosyal Becerileri ile Sosyal Duygusal İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
ATIF
1
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarında Okula Uyum Süreciyle Başlayan ve İlerleyen Bir Süreç: Sınıf Yönetimi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Nazife Koyutürk Koçer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
1
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coping with Peer Pressure and Social Emotional Well-Being in Preschool Children
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.1409535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Peer Aggression Scale (Teacher Form): Validity Reliability Study
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Filiz Erbay
,
Gökhan Kayılı
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1387572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ AKRAN İLİŞKİLERİNDEKİ BAZI DURUMLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Alevond@gmail.com Alevond@gmail.com
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.1480047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
143
0
FAVORİ
143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Psikolojik Dayanıklılıklarının Duygu Düzenleme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1409551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
267
0
FAVORİ
267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Akran İlişkilerini Desteklemek
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Betül Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
294
0
FAVORİ
294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Çizgi Filmlerde Yer Alan Sosyal Beceriler İle Saldırgan ve Zorba Davranışların İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Göktaş
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1397703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğretmenleri Tarafından Algılanan Akran İlişkilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Göktaş
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Beyzanur Ok
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1413866
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
1
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Arkadaşlık Görünümü: 5-6 Yaş Çocuklarının Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Nazife Koyutürk Koçer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.58648/inciss.1406818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
230
0
FAVORİ
230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Mizaç Özelliklerinin Psikolojik Dayanıklılıkları ve Sosyal Duygusal Yeterlilikleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.59304/ijhe.1406543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çizgi Filmlerindeki Çevre Temalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Ayşe Demirci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1420625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Olumlu Sosyal Davranış: 2010-2022 Yılları Arasında Tamamlanmış Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1389035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
462
0
FAVORİ
462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖĞRENMEDE ÖZ DÜZENLEME AÇISINDAN AKRAN İLİŞKİLERİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
İlkay Göktaş
,
Beyzanur Ok
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1288360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokkültürlü Eğitim İçin Öğretmen Yeterlikleri
Yazarlar:
Seda Sarac
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZ YETERLİK İLE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1302926
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Öncesi Dönemde Sınıf Yönetimi Araştırmaları: 2010-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Beyzanur Ok
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
İrem Yeşil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
0
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Sosyal Becerilerin Öğrenmede Öz Düzenleme Düzeyini Yordayici Etkisi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Ali Emre Özbilen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenlerinin Gelecekten Beklentileri Üzerindeki Yordayıcı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Betül Sarı
,
Dervişe Amca Toklu
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1206647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşamın İlk Yıllarında Grup Kimliği
Yazarlar:
Betül Sarı
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1303879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Psikolojik Dayanılıkları ile Gelecekten Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Dervişe Amca Toklu
,
Ali Emre Özbilen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1260355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekofobi ve Küçük Çocuklar
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Sıla Kök
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van İnsani ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Duygu Düzenleme Stratejilerinin Öğrenmede Öz Düzenleme Üzerindeki Yordayıcı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1206526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2000-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Okul Öncesi Dönemi Kapsayan Psikolojik Dayanıklılık Konulu Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Selay Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.59304/ijhe.1225852
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Sosyal Becerileri ile Sosyal Duygusal İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Döne Kahveci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
1
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bağımsız Öğrenme Davranışları ile Okula Uyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Rukiye Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1253292
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜÇÜK ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN COVID 19: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hatice Erten Sarıkaya
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocuklarda Psikolojik Dayanıklılık ve Oyun Davranışları
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Tuğba Abanoz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1034869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Pre-service Teachers’ Metaphoric Perceptions of the Concept of “Environment”: A Longitudinal Study
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
Betül Sarı
,
Nazmi Durkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1165587
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
0
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Baba Eğitim Düzeylerine Göre Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal-Duygusal Yeterliliği
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Gülşah Yüce
,
Ahmet Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Aurum Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alanında 2000-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Akran İlişkileri Konulu Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1159015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN KARDEŞE SAHİP 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Şeyma Bahat
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Didem Guven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1083025
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
2
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships between the Burnout Levels and Creative Thinking Levels of Special Education Teachers
Yazarlar:
Didem Guven
,
Rabia Sultan Gazelci
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1064934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜÇÜK ÇOCUKLARDA OYUN DAVRANIŞLARI VE SOSYAL KONUM
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Selay Akdoğan
,
Döne Kahveci
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.1126872
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
1
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Mizaç ile İlgili Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Ceren Arı Arat
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.963291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ BAĞIMSIZ ÖĞRENME DAVRANIŞLARININ SOSYAL KONUM DEĞİŞKENLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
,
Döne Kahveci
,
Selay Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.34086/rteusbe.1118528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Analizi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hande Mutlu Öztürk
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.984027
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 sürecinde okul öncesi dönem çocuklarının öğretmenleriyle ilişkilerinin okula uyum üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.1019226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
2
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların COVID 19 Sürecinde Teknolojik Araç Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ceren Arı Arat
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.880109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1907
0
FAVORİ
1907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Seda Saraç,
Tuğba Abanoz
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
DOI: 10.51503/gpd.847786
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
1
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Long and Short-Term Effects of Problems Experienced by Young Children in Their Peer Relationships on Social and Emotional Development
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Emine Sonakın
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.887763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANNE-BABA TUTUM ÖLÇEKLERİ (4-12 YAŞ): GELİŞTİRİLMESİ, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.847581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8741
0
FAVORİ
8741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği
Yazarlar:
Hande Mutlu Öztürk
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32572/guntad.878268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koruyucu ve Biyolojik Aileye Sahip Okul Öncesi Çocukların Ego Sağlamlıklarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Current Research in Social Sciences
DOI: 10.30613/curesosc.758158
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Saldırganlık ve Akran Şiddetine Maruz Kalma Düzeylerinin Akranları Tarafından Sevilme Düzeyleri Üzerindeki Yordayıcı Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Erol
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1590
1
FAVORİ
1590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fathers and Their Young Children’s Self-Perception, Levels of Being Liked by Their Peers and Prosocial Behaviours
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Ahmet Erol, Nimet Karaşahin, Mehmet Akyol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.634058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
0
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANNE-BABA VE ÇOCUK GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA OYUN
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Pembe Aytaç,
Ahmet Erol
, Fulçağ Gizem Erdentuğ,
Özlem Akdenız Yolaç
, Menekşe Güner Özbilenler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6402
2
FAVORİ
6402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Social-Emotional Prevention Program on Social and Communication Skills of Disadvantaged Preschool Children
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Hatice Erten Sarıkaya,
Hande Güngör
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.525173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE KUZEY KIBRIS’TA YAŞAYAN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUN DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Fulçağ Gizem Erdentuğ, Pembe Aytaç,
Özlem Akdeniz
, Menekşe Güner, Vedia Ese
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2645
0
FAVORİ
2645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇEVRE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ: 2000-2014 YILLARI ARASINDAKİ TEZLERİN VE MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28556
1
FAVORİ
28556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Serbest Zaman Etkinliklerinin Gözlemlenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
0
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ağaç Yaş İken Eğilir: Yaşamın İlk Yıllarında Çevre Eğitiminin Önemi
Yazarlar:
Hülya Gülay
Yayın Bilgisi: 2011 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5642
0
FAVORİ
5642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne-Babaların Kabul Red Boyutlarının 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeyleri Üzerindeki Yordayıcı Rolü
Yazarlar:
Hülya Gülay
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
0
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Aurum Sosyal Bilimler Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Current Research in Social Sciences
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
Humanistic Perspective
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
International Journal of Educational Spectrum
International Journal of Social Science Research
Journal of Sustainable Education Studies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van İnsani ve Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Humanistic Perspective
International Online Journal of Primary Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Çizgi Filmlerde Yer Alan Sosyal Beceriler İle Saldırgan ve Zorba Davranışların İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Göktaş
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1397703
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
1
ATIF
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğretmenleri Tarafından Algılanan Akran İlişkilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Göktaş
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Beyzanur Ok
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1413866
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
1
ATIF
1
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çizgi Filmlerindeki Çevre Temalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Ayşe Demirci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1420625
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
1
ATIF
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖĞRENMEDE ÖZ DÜZENLEME AÇISINDAN AKRAN İLİŞKİLERİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
İlkay Göktaş
,
Beyzanur Ok
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1288360
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
1
ATIF
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZ YETERLİK İLE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1302926
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
1
ATIF
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenlerinin Gelecekten Beklentileri Üzerindeki Yordayıcı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Betül Sarı
,
Dervişe Amca Toklu
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1206647
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
1
ATIF
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Psikolojik Dayanılıkları ile Gelecekten Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Dervişe Amca Toklu
,
Ali Emre Özbilen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1260355
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
1
ATIF
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bağımsız Öğrenme Davranışları ile Okula Uyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Rukiye Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1253292
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
2
ATIF
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocuklarda Psikolojik Dayanıklılık ve Oyun Davranışları
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Tuğba Abanoz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1034869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
1
ATIF
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alanında 2000-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Akran İlişkileri Konulu Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1159015
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
1
ATIF
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN KARDEŞE SAHİP 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Şeyma Bahat
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Didem Guven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1083025
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
2
ATIF
2
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Mizaç ile İlgili Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Ceren Arı Arat
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.963291
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
1
ATIF
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ BAĞIMSIZ ÖĞRENME DAVRANIŞLARININ SOSYAL KONUM DEĞİŞKENLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
,
Döne Kahveci
,
Selay Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.34086/rteusbe.1118528
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
3
ATIF
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Analizi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hande Mutlu Öztürk
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.984027
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
2
ATIF
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 sürecinde okul öncesi dönem çocuklarının öğretmenleriyle ilişkilerinin okula uyum üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.1019226
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
2
ATIF
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
ATIF
18
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
18
ATIF
2
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların COVID 19 Sürecinde Teknolojik Araç Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ceren Arı Arat
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.880109
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1907
6
ATIF
0
FAVORİ
1907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Seda Saraç,
Tuğba Abanoz
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
DOI: 10.51503/gpd.847786
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
10
ATIF
1
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Long and Short-Term Effects of Problems Experienced by Young Children in Their Peer Relationships on Social and Emotional Development
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Emine Sonakın
,
Leyla Fetihi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.887763
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
1
ATIF
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANNE-BABA TUTUM ÖLÇEKLERİ (4-12 YAŞ): GELİŞTİRİLMESİ, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.847581
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8741
2
ATIF
0
FAVORİ
8741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği
Yazarlar:
Hande Mutlu Öztürk
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32572/guntad.878268
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
7
ATIF
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koruyucu ve Biyolojik Aileye Sahip Okul Öncesi Çocukların Ego Sağlamlıklarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Arzu Özyürek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Current Research in Social Sciences
DOI: 10.30613/curesosc.758158
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
3
ATIF
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fathers and Their Young Children’s Self-Perception, Levels of Being Liked by Their Peers and Prosocial Behaviours
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Ahmet Erol, Nimet Karaşahin, Mehmet Akyol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.634058
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
2
ATIF
0
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Social-Emotional Prevention Program on Social and Communication Skills of Disadvantaged Preschool Children
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Hatice Erten Sarıkaya,
Hande Güngör
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.525173
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
1
ATIF
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE KUZEY KIBRIS’TA YAŞAYAN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUN DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Fulçağ Gizem Erdentuğ, Pembe Aytaç,
Özlem Akdeniz
, Menekşe Güner, Vedia Ese
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645209
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2645
1
ATIF
0
FAVORİ
2645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat