Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Çelebi
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
44
7
Yayın
3
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğretim Tasarımı
Informal Öğrenme
Çok Kültürlü Eğitim
Eğitim Programları Tasarımı, Geliştirme, Değerlendirme, dil öğretimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005
3
ATIF
2
FAVORİ
2005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
7
ATIF
1
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
1
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
Yazarlar:
Gülşah Taşçı
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.747634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10346
0
FAVORİ
10346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yöntemlerini Kullanma Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Çelebi
,
Beyza Nur Kuşuçuran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.591260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018
0
FAVORİ
2018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005
2
FAVORİ
2005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
0
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356878
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2931
0
FAVORİ
2931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Sine Temircan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.357033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Erciyes Journal of Education
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
7
ATIF
1
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
Yazarlar:
Gülşah Taşçı
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.747634
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10346
19
ATIF
0
FAVORİ
10346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005
3
ATIF
2
FAVORİ
2005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356879
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
2
ATIF
0
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356878
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2931
2
ATIF
0
FAVORİ
2931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Sine Temircan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.357033
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
11
ATIF
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat