avatar
Mustafa Çelebi Prof. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 7 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 44
7 Yayın
3 Hakemlik
44 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Öğretim Tasarımı Informal Öğrenme Çok Kültürlü Eğitim Eğitim Programları Tasarımı, Geliştirme, Değerlendirme, dil öğretimi

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

3

2

2005

7

1

1122

Yayınlar

1

1122

Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
DOI: 10.26466/opus.747634
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10346

0

10346

0

2018

2

2005

0

2333

Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356878
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2931

0

2931

0

2314

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

7

1

1122

Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
DOI: 10.26466/opus.747634
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10346

19

0

10346

3

2

2005

Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356879
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

2

0

2333

Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356878
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2931

2

0

2931

11

0

2314

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.