Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Hasançebi
Milli Eğitim
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
4
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Kurum
Milli Eğitim
Popüler Yayınları
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Yavuz
,
Mehmet Hasançebi
,
Münevver Gündüz
,
Selçuk Karaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.787467
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
ATIF
1
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Yavuz
,
Mehmet Hasançebi
,
Münevver Gündüz
,
Selçuk Karaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.787467
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
1
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Kitaplarında Bulunması Gereken Özellikler: Sistematik Literatür Taraması
Yazarlar:
Mehmet Yavuz
,
Engin Kurşun
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3194
0
FAVORİ
3194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM application on 21st century skills of middle school students and student experiences
Yazarlar:
Mehmet Yavuz
,
Mehmet Hasançebi
,
Funda Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Soft Computing and Artificial Intelligence
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Soft Computing and Artificial Intelligence
Kastamonu Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Impact of Stem Integrated Argumentation-Based Inquiry Applications on Students ' Academic Success, Reflective Thinking and Creative Thinking Skills
Yazarlar:
Funda Hasançebi
,
Ömer Güner
,
Cagla Kutru
,
Mehmet Hasançebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.90.8.4
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
7
ATIF
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat