avatar
Murat Kurnuç Dr. Öğretim Görevlisi ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 1
9 Yayın
4 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Tedarik Zinciri Yönetimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

6206

0

1

1068

0

1

3023

0

1

1035

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 840

0

1

840

Yayınlar

1

1024

1

1035

1

3023

1

404

1

6206

1

1068

0

356

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 840

1

840

Yayınlar

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1024

1

1

1024

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.