Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Sabri Kocakülah
Prof. Dr.
BALIKESIR UNIVERSITY, NECATİBEY FACULTY OF EDUCATION
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
12
9
Yayın
4
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Kurum
BALIKESIR UNIVERSITY, NECATİBEY FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Bilimsel Etik Ölçeği Geliştirme Süreci ve Lise Öğrencilerinin Bilimsel Etik Konusundaki Duyarlılığı
Yazarlar:
Selman Ülker
,
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Batuhan Algan
,
Fatma Alceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
0
ATIF
1
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Kullanımı: Sistematik Bir Derleme
Yazarlar:
Merve Erol
,
Mustafa Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1498835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
147
0
FAVORİ
147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLSEM Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Bireysel Yetenekleri Fark Ettirme Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Selman Ülker
,
Mustafa Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.12est66
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
,
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Oluşturma Yaklaşımına Dayalı Öğretimin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Dönüşümü Kavramına İlişkin Kavramsal Değişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Merve Önol
,
Mustafa Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.903628
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Mustafa Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.602166
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3081
0
FAVORİ
3081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Etik Ölçeği Geliştirme Süreci ve Lise Öğrencilerinin Bilimsel Etik Konusundaki Duyarlılığı
Yazarlar:
Selman Ülker
,
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Batuhan Algan
,
Fatma Alceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
1
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Son sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarının potansiyel fark konusundaki kavram yanılgıları
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA TABANLI FEN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZYETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Turan
,
M. Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbiliş, Özyeterlilik ve Öğrenme Süreçleri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması: Doğrulayıcı Faktör Analizi Sonuçları
Yazarlar:
M. Sabri Kocakülah
, Erdoğan Özdemir, Mustafa Çoramık, R. Suat Işıldak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.279019
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
FEN EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Mustafa Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.602166
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3081
4
ATIF
0
FAVORİ
3081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Son sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarının potansiyel fark konusundaki kavram yanılgıları
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366219
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
2
ATIF
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA TABANLI FEN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZYETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Turan
,
M. Sabri Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347786
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
1
ATIF
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbiliş, Özyeterlilik ve Öğrenme Süreçleri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması: Doğrulayıcı Faktör Analizi Sonuçları
Yazarlar:
M. Sabri Kocakülah
, Erdoğan Özdemir, Mustafa Çoramık, R. Suat Işıldak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.279019
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
5
ATIF
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat