Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Demirbağ
Doç.
Uludağ Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
8
6
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0002-0881-8486
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Uludağ Üniversitesi
Yayınlar
A structural equation modeling on pandemic session dataset: Turkish university students’ new media literacy
Yazarlar:
Nuh Yavuzalp
,
Mehmet Demirbağ
,
Eralp Bahçivan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.973845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Velilerinin Epistemolojik İnanç Profillerinin Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Muhsin Kılıç
,
Mehmet Demirbağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Risk Perceptions and Willingness to Use Educational Technologies: A Belief System Approach
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Ahmet Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.379741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
A structural equation modeling on pandemic session dataset: Turkish university students’ new media literacy
Yazarlar:
Nuh Yavuzalp
,
Mehmet Demirbağ
,
Eralp Bahçivan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.973845
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
1
ATIF
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
1
ATIF
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
2
ATIF
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Risk Perceptions and Willingness to Use Educational Technologies: A Belief System Approach
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Ahmet Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.379741
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
4
ATIF
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat