Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Melike Yiğit Koyunkaya
Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
38
10
Yayın
13
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
0000-0002-7872-3917
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Temelli Çeşitli Teknoloji Uygulamalarının Lise Öğrencilerinin Katı Cisim ve Boyut Konularındaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
0
ATIF
1
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu Taşdan
,
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Ayşe Tekin Dede
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1373777
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
564
0
FAVORİ
564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi: Trigonometri Örneği
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1032938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
0
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL DÖRTGENLERİN HİYERARŞİK İLİŞKİSİNİN KURULMASI SÜRECİNDE SORGULAMANIN ROLÜ
Yazarlar:
Özge Çoban
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.950449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katı Cisimler Konusuna Yönelik Tasarlanan Teknoloji Destekli Bir Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2750
0
FAVORİ
2750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mikro Öğretimden Gerçek Sınıfa: Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gülay Bozkurt
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.682568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1782
0
FAVORİ
1782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Temelli Çeşitli Teknoloji Uygulamalarının Lise Öğrencilerinin Katı Cisim ve Boyut Konularındaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
1
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tasarladığı GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik ve Teknolojik Eylem Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
, Gülay Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.573521
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2736
0
FAVORİ
2736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4460
0
FAVORİ
4460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimini Amaçlayan Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.293220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3847
0
FAVORİ
3847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi: Trigonometri Örneği
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1032938
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
3
ATIF
0
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katı Cisimler Konusuna Yönelik Tasarlanan Teknoloji Destekli Bir Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ekin Altıkardeş
,
Melike Yiğit Koyunkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715862
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2750
2
ATIF
0
FAVORİ
2750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tasarladığı GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik ve Teknolojik Eylem Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
, Gülay Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.573521
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2736
3
ATIF
0
FAVORİ
2736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555139
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4460
7
ATIF
0
FAVORİ
4460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
6
ATIF
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat