Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nilay Neyişci
Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
10
4
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-9360-5337
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nilay Neyişçi
,
Özlenen Özdiyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.464080
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
5
ATIF
3
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Göç Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme: 1967-2018
Yazarlar:
Şuay Nilhan Açıkalın
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.783901
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
1
ATIF
2
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası öğrencilerin üniversiteye uyum süreçleri bağlamında okulu bırakma eğilimlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nuray Kısa
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146241
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
ATIF
1
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uluslararası öğrencilerin üniversiteye uyum süreçleri bağlamında okulu bırakma eğilimlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nuray Kısa
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146241
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
1
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Göç Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme: 1967-2018
Yazarlar:
Şuay Nilhan Açıkalın
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.783901
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
2
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nilay Neyişçi
,
Özlenen Özdiyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.464080
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
3
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Zeka Algısı ve Ortak Değişkenlerin Etkisi: ANCOVA Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Neyişçi
,
Nihan Potas
,
Şefika Şule Erçetin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.487492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2292
0
FAVORİ
2292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Türkiye'de Göç Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme: 1967-2018
Yazarlar:
Şuay Nilhan Açıkalın
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.783901
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
1
ATIF
2
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nilay Neyişçi
,
Özlenen Özdiyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.464080
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
5
ATIF
3
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Zeka Algısı ve Ortak Değişkenlerin Etkisi: ANCOVA Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Neyişçi
,
Nihan Potas
,
Şefika Şule Erçetin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.487492
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2292
2
ATIF
0
FAVORİ
2292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat