Necmettin Kaya profil resmi
Necmettin Kaya Prof. Dr. BURSA ULUDAG UNIVERSITY
Yayın 11 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 14
11 Yayın
20 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Makine Mühendisliği Makine Mühendisliğinde Optimizasyon Teknikleri

Kurum

BURSA ULUDAG UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

1

1459

Yayınlar

Bir Hava Aracının Çok Amaçlı Kanat Kiriş Kesit Optimizasyonu
Yayın Bilgisi: 2024 , Politeknik Dergisi
DOI: 10.2339/politeknik.1302121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 132

0

132

0

489

Dikdörtgen Kesitli Disk Yayların Yapay Sinir Ağı İle Optimizasyonu
Yayın Bilgisi: 2023 , Makina Tasarım ve İmalat Dergisi
DOI: 10.56193/matim.1197038
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 375

0

375

0

540

0

592

1

1459

0

4413

Modelling and Vibration Analysis of Powertrain System
DOI: 10.30939/ijastech..345094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2839

0

2839

LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yayın Bilgisi: 2018 , Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

0

2881

Kauçuk Burçların Hiperelastik Modellenmesi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Merve Erkek, Necmettin Kaya , Caner Güven
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4839

0

4839

Yayınlar

1

0

1259

1

1

1459

Modelling and Vibration Analysis of Powertrain System
DOI: 10.30939/ijastech..345094
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2839

6

0

2839

LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yayın Bilgisi: 2018 , Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

4

0

2881

Kauçuk Burçların Hiperelastik Modellenmesi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Merve Erkek, Necmettin Kaya , Caner Güven
DOI: -
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4839

2

0

4839

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.