Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emre İsa Albak
Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
6
6
Yayın
13
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-9215-0775
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sonlu Elemanlar Analizi
Makine Mühendisliği
Otomotiv Mühendisliği
Üretimde Optimizasyon
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayınlar
ÇOKLU ARAMA STRATEJİLERİ KULLANAN ÇOK AMAÇLI PARÇACIK SÜRÜ OPTİMİZASYONU YÖNTEMİ İLE DAİRESEL ÇOK HÜCRELİ ÇARPIŞMA KUTUSUNUN OPTİMİZASYONU
Yazarlar:
Emre İsa Albak
,
Erol Solmaz
,
Ferruh Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17482/uumfd.977327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alüminyum, Magnezyum ve Çelik Malzemelerle Tasarlanmış Tek Hücreli ve Çok Hücreli Çarpışma Kutularının Çarpışma Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emre İsa Albak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21605/cukurovaumfd.982931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
0
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEĞİŞKEN KESİTE SAHİP BURULMA KİRİŞLİ SÜSPANSİYON SİSTEMLERİNİN KİNEMATİK PERFORMANSININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre İsa Albak
,
Erol Solmaz
,
Ferruh Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17482/uumfd.719627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1549
0
FAVORİ
1549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Simülasyonlarda Ağ Örgüsü Geometrik Şeklinin Basınç Davranışına Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Hasan Hacıosmanoğlu
,
Gökhan Sevilgen
,
Emre İsa Albak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academic Platform - Journal of Engineering and Science
DOI: 10.21541/apjes.688513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formula SAE Aracında Ağırlık Azaltılmasına Yönelik Fren Pedalının Topoloji Optimizasyonu Yöntemiyle Optimum Tasarımı
Yazarlar:
Emre İsa Albak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Engineering Research and Development
DOI: 10.29137/umagd.467057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3808
0
FAVORİ
3808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yazarlar:
Emre İsa Albak
,
Erol Solmaz
,
Necmettin Kaya
,
Ferruh Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2935
0
FAVORİ
2935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academic Platform - Journal of Engineering and Science
Çukurova Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
International Journal of Engineering Research and Development
Turkish Journal of Engineering
Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
International Journal of Automotive Engineering and Technologies
International Journal of Automotive Science And Technology
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
International Journal of Energy Applications and Technologies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Makina Tasarım ve İmalat Dergisi
Yayınlar
Formula SAE Aracında Ağırlık Azaltılmasına Yönelik Fren Pedalının Topoloji Optimizasyonu Yöntemiyle Optimum Tasarımı
Yazarlar:
Emre İsa Albak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Engineering Research and Development
DOI: 10.29137/umagd.467057
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3808
6
ATIF
0
FAVORİ
3808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yazarlar:
Emre İsa Albak
,
Erol Solmaz
,
Necmettin Kaya
,
Ferruh Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2935
4
ATIF
0
FAVORİ
2935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat