Nur Banu Ateş profil resmi
Nur Banu Ateş Dr. Öğr. Üyesi Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Yayın 5 Hakemlik 7
5 Yayın
7 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları

Kurum

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

Popüler Yayınları

TELEVİZYON PROGRAMLARINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME: “SURVİVOR ALL STAR” ÖRNEĞİ
Yazarlar: Emel Tanyeri Mazıcı , Nur Banu Ateş , Ayşe Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Selçuk İletişim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4973

0

1

4973

Aktivist Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya: “Süslü Kadınlar Bisiklet Turu (SKBT)”
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1436627
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 150

0

1

150

Yayınlar

Aktivist Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya: “Süslü Kadınlar Bisiklet Turu (SKBT)”
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1436627
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 150

1

150

Post-Truth Üzerine Yök Tez Veritabanında Yer Alan Lisansüstü Tezler Bağlamında Bibliyometrik Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2024 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1352825
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 717

0

717

0

782

TELEVİZYON PROGRAMLARINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME: “SURVİVOR ALL STAR” ÖRNEĞİ
Yazarlar: Emel Tanyeri Mazıcı , Nur Banu Ateş , Ayşe Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Selçuk İletişim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4973

1

4973

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.