Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nazlı Gün
Yüksek Lisans
Koç Ortaokulu
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
4
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi (Diğer)
Matematik
Kurum
Koç Ortaokulu
Popüler Yayınları
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı ile İlgili Çalışmaların Eğilimleri: İçerik Analizi
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Elif Kaşıkcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1099155
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
ATIF
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi ile İlgili Bazı Kavramlara Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1142885
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
ATIF
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimin Uygulanmasına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218307
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
ATIF
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Science Individualized Education Programs’ Learning Outcomes According to the Revised Bloom Taxonomy
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Nazlı Gün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1379690
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
ATIF
1
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of the Science Individualized Education Programs’ Learning Outcomes According to the Revised Bloom Taxonomy
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Nazlı Gün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1379690
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
1
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi ile İlgili Bazı Kavramlara Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1142885
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimin Uygulanmasına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218307
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı ile İlgili Çalışmaların Eğilimleri: İçerik Analizi
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Elif Kaşıkcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1099155
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi ile İlgili Bazı Kavramlara Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1142885
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
ATIF
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimin Uygulanmasına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218307
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
ATIF
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat