Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Doç. Dr.
Süleyman Demirel Üniversitesi
Yayın
27
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
75
TR Dizin Atıf
138
27
Yayın
26
Hakemlik
75
CrossRef Atıf
138
TR Dizin Atıf
0000-0002-8958-0579
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Görme Engelli Eğitimi
Kurum
Süleyman Demirel Üniversitesi
Popüler Yayınları
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
2
ATIF
3
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi ile İlgili Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Yönelik Türkiye’de Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Makbule Olgun,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.513081
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
7
ATIF
2
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Metaforik Algılarının Belirlenmesi: Beyin, Öğrenme ve Beyin-Öğrenme Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nazmiye Feyza Akyol Bozkurt
,
Tuğba Ulusoy
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
0
ATIF
2
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının BEP’e Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Talha Gündüz
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
ATIF
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
Yazarlar:
Seraceddin Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.279369
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11622
14
ATIF
1
FAVORİ
11622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Metaforik Algılarının Belirlenmesi: Beyin, Öğrenme ve Beyin-Öğrenme Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nazmiye Feyza Akyol Bozkurt
,
Tuğba Ulusoy
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
2
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Science Individualized Education Programs’ Learning Outcomes According to the Revised Bloom Taxonomy
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Nazlı Gün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1379690
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
1
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Bilincine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Talha Gündüz
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Ayşe Şahintürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1172318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi ile İlgili Bazı Kavramlara Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1142885
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
1
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimin Uygulanmasına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218307
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
1
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ VE NÖROBİLİM ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Selda Bakır
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Tuğba Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1263640
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
1
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Nöromitler
Yazarlar:
Tuğba Ulusoy
,
Selda Bakır
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1256588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
1
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı ile İlgili Çalışmaların Eğilimleri: İçerik Analizi
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Elif Kaşıkcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1099155
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Science Textbooks in terms of Science Process Skills
Yazarlar:
Eylem Yalçınkaya Önder
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Betül Timur
,
Serkan Timur
,
Elif Güvenç
,
Ilgım Özergun
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
3
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER ÜNİTESİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Esra Durmaz
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Betül Okcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.983522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimin Öğretim Elemanları Açısından Değerlendirilmesi: Covid-19 Pandemi Süreci
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Gamze Devecioğlu
,
İdil Sayın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.913291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının BEP’e Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Talha Gündüz
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonlarındaki Değişimlerin Analizi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.747795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.597785
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
1
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Eğitimi: Uygulamalı Etkinlik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
, Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.627796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1515
0
FAVORİ
1515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK OKUMA, YORUMLAMA VE HAZIRLAMA BECERİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Gülderen Türkmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yalvaç Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
0
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz,
Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı 6., 7. ve 8. Sınıf Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hilal Dönmez,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.547938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3433
0
FAVORİ
3433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Analizi: Madde ve Isı
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
,
Dilek Teke
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.524012
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
1
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi ile İlgili Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Yönelik Türkiye’de Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Makbule Olgun,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.513081
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
2
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Eğitimi: İlkeler ve Stratejiler
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
0
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3677
0
FAVORİ
3677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncellenen Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Akademisyenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Adıgüzel Dağtekin
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.538114
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.463801
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3087
0
FAVORİ
3087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Örneği: 2017 Taslak Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Çağrı Güven
,
Zehra Sedef Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
Yazarlar:
Seraceddin Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.279369
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11622
1
FAVORİ
11622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Talent
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yalvaç Akademi Dergisi
Editörlük
Eurasian Journal of Teacher Education
Teknik Editör , Editör , Sekreter , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Investigation of the Science Individualized Education Programs’ Learning Outcomes According to the Revised Bloom Taxonomy
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Nazlı Gün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1379690
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
1
ATIF
1
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Bilincine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Talha Gündüz
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Ayşe Şahintürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1172318
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
2
ATIF
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi ile İlgili Bazı Kavramlara Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1142885
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
1
ATIF
1
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimin Uygulanmasına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nazlı Gün
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218307
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
1
ATIF
1
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
2
ATIF
3
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimin Öğretim Elemanları Açısından Değerlendirilmesi: Covid-19 Pandemi Süreci
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Gamze Devecioğlu
,
İdil Sayın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.913291
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
6
ATIF
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonlarındaki Değişimlerin Analizi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.747795
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
1
ATIF
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.597785
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
1
ATIF
1
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz,
Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
3
ATIF
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı 6., 7. ve 8. Sınıf Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hilal Dönmez,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.547938
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3433
12
ATIF
0
FAVORİ
3433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Analizi: Madde ve Isı
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
,
Dilek Teke
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.524012
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
2
ATIF
1
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi ile İlgili Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Yönelik Türkiye’de Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Makbule Olgun,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.513081
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
7
ATIF
2
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
, Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3677
5
ATIF
0
FAVORİ
3677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncellenen Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Akademisyenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Adıgüzel Dağtekin
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.538114
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
8
ATIF
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.463801
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3087
9
ATIF
0
FAVORİ
3087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
Yazarlar:
Seraceddin Zorluoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.279369
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11622
14
ATIF
1
FAVORİ
11622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat