avatar
Mustafa Sözbilir Prof. Dr. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 27 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 82 TR Dizin Atıf 720
27 Yayın
15 Hakemlik
82 CrossRef Atıf
720 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

3

1008

Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu, Mustafa Sözbilir , Aydın Kızılaslan
DOI: 10.14812/cuefd.283343
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1316

1

1

1316

Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan, S. Damla Gedik , Zekiye Morkoyunlu, Mustafa Sözbilir , A. Cihan Konyalıoğlu
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4992

3

1

4992

Yayınlar

0

599

0

821

1

2196

0

1619

6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Solunum Sistemi Kavramlarının Öğretimi
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.806653
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1532

0

1532

Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan, S. Damla Gedik , Zekiye Morkoyunlu, Mustafa Sözbilir , A. Cihan Konyalıoğlu
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4992

1

4992

0

3670

0

8192

BİRBİRİ İÇİNDE ÇÖZÜNMEYEN SIVILARDA YOĞUNLUK KAVRAMININ GÖRME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLERE ÖĞRETİMİ
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu, Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3063

0

3063

0

6642

Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu, Mustafa Sözbilir , Aydın Kızılaslan
DOI: 10.14812/cuefd.283343
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1316

1

1316

YETİ YİTİMİ MODELLERİNİN TARİHSEL SÜRECİ
Yazarlar: Aydın Kızılaslan, Seraceddin Levent Zorluoğlu, Ali Yüce, Mustafa Sözbilir
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182917
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4162

0

4162

AİLELERİN GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK GELECEK KAYGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.90933
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4902

0

4902

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar: Mustafa Sözbilir , Şeyda Gül , Betül Okçu , Fatih Yazıcı , Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6474

0

6474

0

4190

Yayınlar

2

0

821

1

0

900

3

1

2196

1

0

1619

6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Solunum Sistemi Kavramlarının Öğretimi
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.806653
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1532

4

0

1532

Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan, S. Damla Gedik , Zekiye Morkoyunlu, Mustafa Sözbilir , A. Cihan Konyalıoğlu
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4992

3

1

4992

1

0

2549

2

0

8192

17

0

6642

Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu, Mustafa Sözbilir , Aydın Kızılaslan
DOI: 10.14812/cuefd.283343
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1316

1

1

1316

YETİ YİTİMİ MODELLERİNİN TARİHSEL SÜRECİ
Yazarlar: Aydın Kızılaslan, Seraceddin Levent Zorluoğlu, Ali Yüce, Mustafa Sözbilir
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182917
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4162

2

0

4162

AİLELERİN GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK GELECEK KAYGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.90933
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4902

3

0

4902

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar: Mustafa Sözbilir , Şeyda Gül , Betül Okçu , Fatih Yazıcı , Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
ATIF 18 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6474

18

0

6474

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.