Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özge Altıntaş
Doç. Dr.
Ankara University
Yayın
9
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
18
9
Yayın
13
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Test, Ölçme ve Psikometri
Kurum
Ankara University
Popüler Yayınları
İzlemeye dayalı durum belirleme sürecinde açık uçlu maddelerin geribildirim verme amaçlı kullanımı
Yazarlar:
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1132981
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
2
ATIF
3
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer Kutlu
,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
5
ATIF
2
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Başarısında Etkili Olduğu Düşünülen Faktörlerin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Özge Bal
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
0
ATIF
1
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Okuma Becerileri Yeterliklerinin Sosyoekonomik Alt Yapı ve Okul Öncesi Eğitime Katılım Açısından İncelenmesi “Türkiye Örneği”
Yazarlar: Özge Arıcı,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001333
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
1
ATIF
1
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge Altıntaş
,
Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
4
ATIF
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İzlemeye dayalı durum belirleme sürecinde açık uçlu maddelerin geribildirim verme amaçlı kullanımı
Yazarlar:
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1132981
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
3
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Equality of admission tests using kernel equating under the non-equivalent groups with covariates design
Yazarlar:
Özge Altıntaş
, Gabriel Wallın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişen Zihin Yapısının Okuma Becerilerine İçsel ve Dışsal Motivasyon Kaynakları Bağlamında Etkisinin Aracılık Modelleriyle İncelenmesi: PISA 2018 Türkiye Örneği
Yazarlar:
Özge Altıntaş
,
Özge Arıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.982133
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer Kutlu
,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
2
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi Mor Dirlik
,
Özge Altıntaş
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2028
0
FAVORİ
2028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge Altıntaş
,
Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul boğazı-mavi kuşak hareketi projesi’nin etkililiğinin belirlenmesi
Yazarlar: Ömer Kutlu,
Mustafa Cem Babadoğan
, Hatice Kumandaş-öztürk,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.180101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Okuma Becerileri Yeterliklerinin Sosyoekonomik Alt Yapı ve Okul Öncesi Eğitime Katılım Açısından İncelenmesi “Türkiye Örneği”
Yazarlar: Özge Arıcı,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001333
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
1
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Başarısında Etkili Olduğu Düşünülen Faktörlerin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Özge Bal
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
1
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İstatistik Editörü
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Yayınlar
İzlemeye dayalı durum belirleme sürecinde açık uçlu maddelerin geribildirim verme amaçlı kullanımı
Yazarlar:
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1132981
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
2
ATIF
3
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Equality of admission tests using kernel equating under the non-equivalent groups with covariates design
Yazarlar:
Özge Altıntaş
, Gabriel Wallın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976660
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
4
ATIF
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişen Zihin Yapısının Okuma Becerilerine İçsel ve Dışsal Motivasyon Kaynakları Bağlamında Etkisinin Aracılık Modelleriyle İncelenmesi: PISA 2018 Türkiye Örneği
Yazarlar:
Özge Altıntaş
,
Özge Arıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.982133
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
ATIF
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer Kutlu
,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
5
ATIF
2
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi Mor Dirlik
,
Özge Altıntaş
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2028
1
ATIF
0
FAVORİ
2028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge Altıntaş
,
Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
4
ATIF
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Okuma Becerileri Yeterliklerinin Sosyoekonomik Alt Yapı ve Okul Öncesi Eğitime Katılım Açısından İncelenmesi “Türkiye Örneği”
Yazarlar: Özge Arıcı,
Özge Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001333
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
1
ATIF
1
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat