Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Açıkgöz
ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ, SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ, EKONOMİ BÖLÜMÜ, EKONOMİ PR. (İNGİLİZCE)
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
5
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yükseköğretim Politikaları
Yükseköğretim Yönetimi
İktisat Metodolojisi
İslam Ekonomisi
Osmanlı İktisat Tarihi
Türkiye İktisat Tarihi
Kurum
ANKARA SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ, SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ, EKONOMİ BÖLÜMÜ, EKONOMİ PR. (İNGİLİZCE)
Popüler Yayınları
Türkiye’deki eğitim bilimleri doktora tezlerinin bilimsel etkisi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.850728
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
2
ATIF
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Sosyal ve Beşeri Bilimler Alanındaki Doktora Programlarının Süreç Değerlendirme Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1370432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
114
0
FAVORİ
114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal ve Beşeri Bilimler Alanında Yürütülen Doktora Tezlerinin Sistematik ve Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1310803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki eğitim bilimleri doktora tezlerinin bilimsel etkisi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.850728
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokullarında Sektörel İlişkiler, Yerindelik, Arz-Talep Sorunu: İyileştirmeye Yönelik Öneriler
Yazarlar:
Aslı Günay
,
Ömer Açıkgöz
,
Zafer Çelik
,
Murat Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.19.631479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim programı ve öğretim alanındaki doktora tezlerinin kuramsal çerçeve, yöntem ve araştırmanın alana katkı boyutlarına göre değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
,
Korkut Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.737423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish Journal of Education
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Sosyal ve Beşeri Bilimler Alanında Yürütülen Doktora Tezlerinin Sistematik ve Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1310803
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
1
ATIF
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki eğitim bilimleri doktora tezlerinin bilimsel etkisi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.850728
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
2
ATIF
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokullarında Sektörel İlişkiler, Yerindelik, Arz-Talep Sorunu: İyileştirmeye Yönelik Öneriler
Yazarlar:
Aslı Günay
,
Ömer Açıkgöz
,
Zafer Çelik
,
Murat Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.19.631479
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
1
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim programı ve öğretim alanındaki doktora tezlerinin kuramsal çerçeve, yöntem ve araştırmanın alana katkı boyutlarına göre değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Ömer Açıkgöz
,
Aslı Günay
,
Korkut Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.737423
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
1
ATIF
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat