Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Pektaş
Yüksek Lisans
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SİİRT
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SİİRT
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
ATIF
2
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DEVELOPING CURRICULUM AWARENESS SCALE (CAS): THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY // ÖĞRETİM PROGRAMI FARKINDALIK ÖLÇEĞİNİN (ÖPFÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
2
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
DEVELOPING CURRICULUM AWARENESS SCALE (CAS): THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY // ÖĞRETİM PROGRAMI FARKINDALIK ÖLÇEĞİNİN (ÖPFÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.6
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
2
ATIF
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat