Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orhan Aydın
Dr. Öğr. Üyesi
ERZINCAN BINALI YILDIRIM UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
8
6
Yayın
6
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-9695-2414
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
ERZINCAN BINALI YILDIRIM UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8990
6
ATIF
3
FAVORİ
8990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3649
7
ATIF
3
FAVORİ
3649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5856
8
ATIF
2
FAVORİ
5856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
0
ATIF
1
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Genel Eğitim Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Nusrettin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1408492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lider Özel Eğitim Öğretmenliği Uygulamasının Türkçe Öğretmeninin Mesleki Gelişimine ve Özel Gereksinimli Öğrencinin Hedef Akademik Becerileri Edinmesine Olan Etkisi
Yazarlar:
Orhan Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1497583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
111
0
FAVORİ
111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5856
2
FAVORİ
5856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3649
3
FAVORİ
3649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8990
3
FAVORİ
8990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
1
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Genel Eğitim Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Nusrettin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1408492
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
1
ATIF
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5856
8
ATIF
2
FAVORİ
5856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3649
7
ATIF
3
FAVORİ
3649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8990
6
ATIF
3
FAVORİ
8990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat