Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özden Şahin İzmirli
Doç. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
11
14
Yayın
24
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Designing a web based measurement and evaluation environment: A sample storyboard / Web tabanlı ölçme ve değerlendirme ortam tasarımı: Bir görsel senaryo örneği
Yazarlar:
Ömer Kırmacı
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1709
0
ATIF
1
FAVORİ
1709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖDEV GÖNDERME VE DÖNÜT ALMA SÜRECİNDE ÖĞRENCİ KATILIM DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
,
Gökhan Çalışkan
,
Serkan İzmirli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.448636
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
0
ATIF
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Eğitsel YouTube Kanalının İzlenme Nedenlerinin İçerik Geliştirici ve İzleyiciler Gözünden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Çiğdem Ceylan
,
Özden Şahin İzmirli
,
Gökçe Becit
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1451018
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186
0
FAVORİ
186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Development of the Decoding Skills Scale in Information and Communication Technologies and an Investigation of Preservice Teachers in This Framework
Yazarlar:
Hakan Akgül
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.5.11.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of an Educational YouTube Channel for Secondary School Students in Terms of Design and Program Elements
Yazarlar:
Çiğdem Ceylan
,
Gökçe Becit İşçitürk
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1324247
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
387
0
FAVORİ
387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Research on the cyberloafing levels of middle school students
Yazarlar:
Necibe Dereli
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1146420
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service teachers’ decoding skills in information and communication technologies and critical thinking dispositions
Yazarlar:
Hakan Akgül
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.945411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
Yazarlar:
Serkan İzmirli
,
Özden Şahin İzmirli
,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.643361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
0
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖDEV GÖNDERME VE DÖNÜT ALMA SÜRECİNDE ÖĞRENCİ KATILIM DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
,
Gökhan Çalışkan
,
Serkan İzmirli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.448636
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen, Öğrenci ve Okul Yöneticilerine Göre Sınıfta Teknolojinin Rolleri: Teknolojiyi Sınıfta Kim, Neden İstiyor?
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
, Erhat Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
,
Serkan İzmirli
,
Ömer Kırmacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.301889
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2663
0
FAVORİ
2663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Durumları ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
, Onur Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap Okuma Etkinliklerinin Çevrimiçi Takip ve Değerlendirilmesi Sistemine İlişkin Paydaşların Kullanılabilirlik Görüşleri
Yazarlar:
Ömer Kırmacı
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304715
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1837
0
FAVORİ
1837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FACTORS MOTIVATING PRESERVICE TEACHERS FOR ONLINE LEARNING WITHIN THE CONTEXT OF ARCS MOTIVATION MODEL
Yazarlar:
Serkan Izmırlı
,
Ozden Sahin Izmırlı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.26620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
0
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANI TEKNOLOJİ DANIŞMANLIĞI PROGRAMI: DÖNÜŞTÜRÜCÜ ÖĞRENME KURAMI BAKIŞ AÇISI İLE MESLEKİ GELİŞİM SÜRECİNİ İNCELEME
Yazarlar:
İşıl Kabakçı Yurdakul
,
Özden Şahin İzmirli
,
Özgür Örün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.08861
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Designing a web based measurement and evaluation environment: A sample storyboard / Web tabanlı ölçme ve değerlendirme ortam tasarımı: Bir görsel senaryo örneği
Yazarlar:
Ömer Kırmacı
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1709
1
FAVORİ
1709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Online Journal of Distance Education
Kurul Üyeliği
International Journal of Computers in Education
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yayınlar
Research on the cyberloafing levels of middle school students
Yazarlar:
Necibe Dereli
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1146420
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
2
ATIF
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
Yazarlar:
Serkan İzmirli
,
Özden Şahin İzmirli
,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.643361
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
4
ATIF
0
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
Yazarlar:
Özden Şahin İzmirli
,
Serkan İzmirli
,
Ömer Kırmacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.301889
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2663
1
ATIF
0
FAVORİ
2663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap Okuma Etkinliklerinin Çevrimiçi Takip ve Değerlendirilmesi Sistemine İlişkin Paydaşların Kullanılabilirlik Görüşleri
Yazarlar:
Ömer Kırmacı
,
Özden Şahin İzmirli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304715
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1837
1
ATIF
0
FAVORİ
1837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FACTORS MOTIVATING PRESERVICE TEACHERS FOR ONLINE LEARNING WITHIN THE CONTEXT OF ARCS MOTIVATION MODEL
Yazarlar:
Serkan Izmırlı
,
Ozden Sahin Izmırlı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.26620
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
3
ATIF
0
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat