Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Okatan
Doktora
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
14
6
Yayın
3
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-1862-719X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayınlar
COVID-19 Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Velisi Olmak
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1227988
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Yöntemi Olarak Oyuna İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.892681
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2934
0
FAVORİ
2934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2018 TÜRKİYE OKUMA BAŞARISININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Okatan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.825174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Velilerinin Görüşlerine Göre COVID-19 Pandemisi
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.922991
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİ BAŞARILARINI DEĞERLENDİRME PROGRAMI’NA (PISA) GÖRE TÜRKİYE’DEKİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARILARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Ekber Tomul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Betimlenmesi
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Derya Arslan Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.681425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2683
0
FAVORİ
2683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
COVID-19 Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Velisi Olmak
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1227988
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Yöntemi Olarak Oyuna İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.892681
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2934
2
ATIF
0
FAVORİ
2934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2018 TÜRKİYE OKUMA BAŞARISININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Okatan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.825174
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
3
ATIF
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Velilerinin Görüşlerine Göre COVID-19 Pandemisi
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Özlem Tagay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.922991
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
10
ATIF
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Betimlenmesi
Yazarlar:
Özlem Okatan
,
Derya Arslan Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.681425
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2683
3
ATIF
0
FAVORİ
2683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat