Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Aslan Bağcı
Dr. Öğr. Üyesi
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
18
8
Yayın
10
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Konuşma Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Kullanılan Materyallerin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Köse
,
Aleyna Aksoy
,
Seval Topal
,
Necmiye Hilal Ekmekçi
,
Özlem Aslan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1530667
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
ATIF
3
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde İşitme Yetersizliği Olan Çocuklarla Yapılan Erken Okuryazarlık Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
İsmail Erkin Köse
,
Aleyna Aksoy
,
Necmiye Hilal Ekmekçi
,
Selva Topal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1545008
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
ATIF
2
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4502
13
ATIF
1
FAVORİ
4502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Eyilmaz@konya.edu.tr Eyilmaz@konya.edu.tr
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
4
ATIF
1
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN TÜRK İŞARET DİLİNİN GELİŞİMİ, YERİ VE ÖNEMİ: KAYNAK TARAMA
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
0
ATIF
1
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönemde İşitme Yetersizliği Olan Çocuklarla Yapılan Erken Okuryazarlık Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
İsmail Erkin Köse
,
Aleyna Aksoy
,
Necmiye Hilal Ekmekçi
,
Selva Topal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1545008
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
2
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Kullanılan Materyallerin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Köse
,
Aleyna Aksoy
,
Seval Topal
,
Necmiye Hilal Ekmekçi
,
Özlem Aslan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1530667
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
3
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1153895
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN TÜRK İŞARET DİLİNİN GELİŞİMİ, YERİ VE ÖNEMİ: KAYNAK TARAMA
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
1
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Eyilmaz@konya.edu.tr Eyilmaz@konya.edu.tr
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
1
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Engelli Bireylerin Mesleki Hayata Katılımlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hatice Gökdağ
,
Hakan Sarı
,
Özlem Aslan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4502
1
FAVORİ
4502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erasmus+ KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
, Serdar Erdem,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3275
0
FAVORİ
3275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Special Education Journal: International
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
İşitme Engelli Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1153895
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
1
ATIF
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Eyilmaz@konya.edu.tr Eyilmaz@konya.edu.tr
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
4
ATIF
1
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Yahya Çıkılı
,
Akın Gönen
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.659506
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4502
13
ATIF
1
FAVORİ
4502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat