Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Perihan Dinç Artut
Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
16
10
Yayın
3
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Çukurova Üniversitesi
Popüler Yayınları
Gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği
Yazarlar:
Perihan Artut
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279000
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
ATIF
2
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9920
12
ATIF
2
FAVORİ
9920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BASAMAK DEĞER KAVRAMINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7373
0
ATIF
1
FAVORİ
7373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf öğrencilerinin doğal sayı, ondalıklı sayı, kesirler ve yüzde konularında kullandıkları sayı duyusu stratejilerin incelenmesi
Yazarlar:
Zübeyde Er
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270497
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
4
ATIF
1
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
, Elif Aslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4394
0
ATIF
1
FAVORİ
4394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitim Bilişim Ağı’ndaki (EBA) Ortaokul Matematik İçeriklerine Yönelik Hazırlanan Videoların Çoklu Ortam Tasarım İlkelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Dinler Esim
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
0
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Problem Classification and Number Structures on Proportional Reasoning
Yazarlar:
Mustafa Serkan Pelen
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9920
2
FAVORİ
9920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf öğrencilerinin doğal sayı, ondalıklı sayı, kesirler ve yüzde konularında kullandıkları sayı duyusu stratejilerin incelenmesi
Yazarlar:
Zübeyde Er
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270497
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
1
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği
Yazarlar:
Perihan Artut
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279000
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
2
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
, Elif Aslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4394
1
FAVORİ
4394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BASAMAK DEĞER KAVRAMINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7373
1
FAVORİ
7373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme ve Gerçekçi Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Asuman Aladağ,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Social Sciences and Education Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Yayınlar
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9920
12
ATIF
2
FAVORİ
9920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf öğrencilerinin doğal sayı, ondalıklı sayı, kesirler ve yüzde konularında kullandıkları sayı duyusu stratejilerin incelenmesi
Yazarlar:
Zübeyde Er
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270497
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
4
ATIF
1
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat