Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emel Çilingir Altıner
Yrd. Doç. Dr.
Çukurova üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
19
8
Yayın
28
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-8085-553X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Kurum
Çukurova üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9601
10
ATIF
2
FAVORİ
9601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Üzerine Bir Kuramsal Çalışma
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2461
0
ATIF
1
FAVORİ
2461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
EXAMINATION OF DIAGRAMMATIC REPRESENTATION AND VERBAL PROBLEM-SOLVING REPRESENTATIONS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1288522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
241
0
FAVORİ
241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveynlerin Çocuklarıyla Birlikte Uzamsal Beceriler Hakkındaki Görüşleri ve Etkinliklere Katılma Sıklıklarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
261
0
FAVORİ
261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DOĞRUSUNU KULLANABİLME DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Halil Önal
,
Emel Çilingir Altıner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
0
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Üzerine Bir Kuramsal Çalışma
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2461
1
FAVORİ
2461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Görsel Tahmin Becerileri ile Uzamsal Akıl Yürütme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9601
2
FAVORİ
9601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Başarılarına, Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algılarına ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
, Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.277872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4526
0
FAVORİ
4526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Can Şahin
, İşıl Taş, İrem Gürgah Oğul,
Emel Çilingir
, Oğuz Keleş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3737
0
FAVORİ
3737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
International Online Journal of Primary Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Spectrum
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.279963
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9601
10
ATIF
2
FAVORİ
9601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Başarılarına, Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algılarına ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Emel Çilingir
, Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.277872
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4526
2
ATIF
0
FAVORİ
4526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Can Şahin
, İşıl Taş, İrem Gürgah Oğul,
Emel Çilingir
, Oğuz Keleş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161327
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3737
1
ATIF
0
FAVORİ
3737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat