Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Midarbi Cihangir Doğan
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
1
10
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Üstündağ Şener
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
0
ATIF
1
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Views of Teachers, Students, and Parents on Inclusive Practices in Social Studies Lessons During Distance Education
Yazarlar:
Zeynep Başkan İşler
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Şener
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1574359
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
36
0
ATIF
1
FAVORİ
36
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An Examination of Views of Teachers, Students, and Parents on Inclusive Practices in Social Studies Lessons During Distance Education
Yazarlar:
Zeynep Başkan İşler
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Şener
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1574359
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
36
1
FAVORİ
36
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mantık Problemlerine Dayalı Öğrenme Etkinliklerinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Başarı Duyguları ve Matematik Başarıları Üzerindeki Rolü
Yazarlar:
Buket Karadağ
,
Midrabi Cihangir Doğan
,
Bülent Özden
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1442507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
73
0
FAVORİ
73
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencisi: Değerleri Nasıl Öğreniyorum?
Yazarlar:
Gülsen Zelal Birkan
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF MATEMATİK DERS VE ÇALIŞMA KİTABININ BİRİNCİ ÜNİTESİNİN PROJE 2061 ÖLÇÜTLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Süleyman Tiraş
,
Alaattin Pusmaz
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
87
0
FAVORİ
87
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERDEM AHLAKINDAN KARAKTER EĞİTİMİNE: MAKBUL İNSAN YETİŞTİRMENİN KISA TARİHİ
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1207331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİŞİLİĞİN AHLAKİ YÖNÜNE FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ: İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1. Sınıf Ana Dili Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği
Yazarlar:
Gülşah Açıkgöz
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Çoklu Zekâ Uygulamalarının Ders Kitapları ve Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Nurcan Üstündağ Şener
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.754945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Görsel Tahmin Becerileri ile Uzamsal Akıl Yürütme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Çilingir Altıner
,
Midarbi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Üstündağ Şener
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
1
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Milli Eğitim Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat