Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rahşan Bozkurt Aydın
Yüksek Lisans
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
1
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
Yazarlar:
Esra Kabataş Memiş
,
Rahşan Bozkurt Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.893031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kastamonu Education Journal
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
Yazarlar:
Esra Kabataş Memiş
,
Rahşan Bozkurt Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.893031
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
2
ATIF
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat