Esra Kabataş Memiş profil resmi
Esra Kabataş Memiş Prof. Dr. KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın 23 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 3
23 Yayın
22 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yetişkin Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

KASTAMONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2083

4

1

2083

Yayınlar

0

742

0

424

0

841

0

831

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

0

999

1

2083

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Yayın Bilgisi: 2018 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2582

0

2582

0

1719

0

2738

0

7590

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma-sorgulama Temelli Uygulama: Yoğunluk Konusu Örneği
Yazarlar: Esra Kabataş Memiş , Büşra Nur Çakan Akkaş
Yayın Bilgisi: 2016 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6001

0

6001

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3527

0

3527

0

3162

Yayınlar

1

0

424

2

0

841

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

1

0

993

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2083

4

1

2083

1

0

1025

7

0

7590

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3527

2

0

3527

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.