avatar
Ramazan Özbek Doç. Dr. İnönü Üniversitesi Malatya Türkiye
Yayın 16 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 35 TR Dizin Atıf 7
16 Yayın
28 Hakemlik
35 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

İnönü Üniversitesi Malatya Türkiye

Popüler Yayınları

1

4

1766

10

1

3879

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (Malatya İli Örneği)
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.567070
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 903

1

1

903

Etkili Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4277

0

1

4277

Yayınlar

0

811

4

1766

1

4277

1

903

Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılık Düzeyi
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
DOI: 10.17679/inuefd.610723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

0

955

İYEP (İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI) UYGULAMALARINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Dilek Kırnık, Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2239

0

2239

Alternatif Değerlendirme Araçlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17679/inuefd.408108
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1130

0

1130

0

2542

0

1882

Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Ders Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
DOI: 10.17679/inuefd.302771
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1954

0

1954

0

1408

0

1021

Yayınlar

1

4

1766

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (Malatya İli Örneği)
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.567070
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 903

1

1

903

Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılık Düzeyi
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
DOI: 10.17679/inuefd.610723
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

3

0

955

Alternatif Değerlendirme Araçlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17679/inuefd.408108
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1130

2

0

1130

10

1

3879

11

0

2542

3

0

1882

Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Ders Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
DOI: 10.17679/inuefd.302771
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1954

4

0

1954

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.