Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rüveyda Kandal
Doktora
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
10
6
Yayın
0
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayınlar
A Content Analysis of the Numbers and Operations Learning Area-themed Articles Published in Turkey Related to Their Topic Trends and Results
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1473644
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
291
0
FAVORİ
291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Temalı Makalelerin Konu Eğilimlerine ve Ulaşılan Sonuçlarına İlişkin İçerik Analizi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1280601
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Temalı Makalelere İlişkin Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1151223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde Matematik Eğitimi Alanındaki Yayınların İncelenmesi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
, Ahu Ölmez, Yusuf Mor, Furkan Yıldız,
Adem Topcu
, Ferdi Yalçın, Melike Batmaz,
Oben Kanbolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.968864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
0
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde Matematik Eğitimi Alanındaki Yayınların İncelenmesi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
, Ahu Ölmez, Yusuf Mor, Furkan Yıldız,
Adem Topcu
, Ferdi Yalçın, Melike Batmaz,
Oben Kanbolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.968864
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
1
ATIF
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
3
ATIF
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
6
ATIF
0
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat