Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatih Baş
Prof. Dr.
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
25
13
Yayın
20
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
A Content Analysis of the Numbers and Operations Learning Area-themed Articles Published in Turkey Related to Their Topic Trends and Results
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1473644
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
291
0
FAVORİ
291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Temalı Makalelerin Konu Eğilimlerine ve Ulaşılan Sonuçlarına İlişkin İçerik Analizi
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1280601
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yayımlanan ve Matematiksel Bir İçerik Barındıran Makelelere Yönelik İnceleme
Yazarlar:
Fatih Baş
,
Meryem Özturan Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.969103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ÜÇ BOYUTLU MATERYAL TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.876757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1900
0
FAVORİ
1900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Fatih Baş
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.464806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Kaygı, Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri ve İlgili Değişkenlerin Matematik Başarılarındaki Etkisi
Yazarlar: Mehmet Mert,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.508347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI, PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI, TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Fatih Baş
, Meryem Özturan Sağırlı,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları İle Öğrencilerin Derste Oluşturduğu Tanımlar Arasındaki Farklar ve Sebepleri
Yazarlar:
Fatih Baş
, Zeynep Çakmak,
Ahmet Işık
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.57250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Yazarlar: Meryem Özturan Sağırlı, Zeynep Çakmak,
Fatih Baş
,
Muzaffer Okur
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.21198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
0
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web-Tabanlı ve Yüz- Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatih Baş
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1262
0
FAVORİ
1262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Descriptive Content Analysis of Theses with the Topic of Metacognition Published in Turkey on Mathematics Education
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.835078
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
3
ATIF
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Matematiğe Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerinin Matematik Başarısını Yordama Durumu
Yazarlar:
Rüveyda Kandal
,
Fatih Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.834851
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
6
ATIF
0
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Meryem Özturan Sağırlı
,
Fatih Baş
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.464806
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
8
ATIF
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Yazarlar: Meryem Özturan Sağırlı, Zeynep Çakmak,
Fatih Baş
,
Muzaffer Okur
,
Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.21198
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
1
ATIF
0
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Yazarlar:
Zeynep Çakmak
,
Fatih Baş
, Mehmet Bekdemir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.17653
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
7
ATIF
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat