Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selda Başaran Alagöz
Yayın
3
Hakemlik
1
3
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
Popüler Yayınları
TÜKETİCİLERİN İNTERNET BAĞIMLILIĞININ SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK GENEL ALGI ve TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Selda Başaran Alagöz
,
Ayşe Elif Yazgan
, Kyial Baiturova
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
ATIF
1
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pazar Bilgisi, Rekabet İstihbaratı ve Teknoloji İstihbaratının Uluslararası Pazarlar Açısından Önemi: Konya’da Tarım Makinaları İmalatı ve İhracatı Yapan İşletmeler Üzerine Araştırma
Yazarlar:
Bayram Gunduz
,
Selda Başaran Alagöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
ATIF
1
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Covid-19 Döneminde Dijital Pazarlama ve E-Lojistik Faaliyetlerine Yönelik Lojistik Sektöründe Bir Araştırma
Yazarlar:
Sena Oktaykaan
,
Selda Başaran Alagöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30976/susead.1353093
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pazar Bilgisi, Rekabet İstihbaratı ve Teknoloji İstihbaratının Uluslararası Pazarlar Açısından Önemi: Konya’da Tarım Makinaları İmalatı ve İhracatı Yapan İşletmeler Üzerine Araştırma
Yazarlar:
Bayram Gunduz
,
Selda Başaran Alagöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
1
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN İNTERNET BAĞIMLILIĞININ SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK GENEL ALGI ve TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Selda Başaran Alagöz
,
Ayşe Elif Yazgan
, Kyial Baiturova
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
1
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat