Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdar Arcagök
Doç. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
20
14
Yayın
25
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Hayat Boyu Öğrenme
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1180
3
ATIF
1
FAVORİ
1180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Projelerinin Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi
Yazarlar:
Durmuş Özbaşı
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1024532
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
0
ATIF
1
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orman Okulu Uygulamalarının Okul Öncesi Dönem Çocukları Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğçe Kanat
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1074499
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
0
ATIF
1
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programının Çok Yönlü Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ilgım Özergun
,
Fatih Doğan
,
Göksel Boran
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1180825
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
ATIF
1
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
36-72 Aylık Çocukların Saldırganlık Yönelimlerinin İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Aslınur Özata Ersöz
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1445123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
127
0
FAVORİ
127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seray Kalan
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1454033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programının Çok Yönlü Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ilgım Özergun
,
Fatih Doğan
,
Göksel Boran
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1180825
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
1
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orman Okulu Uygulamalarının Okul Öncesi Dönem Çocukları Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğçe Kanat
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1074499
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
1
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Projelerinin Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi
Yazarlar:
Durmuş Özbaşı
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1024532
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
1
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı 6. Sınıf Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.878033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2821
0
FAVORİ
2821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1180
1
FAVORİ
1180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LOJİSTİK REGRESYON ANALİZİYLE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEPRESYON DURUMUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şirin Çetin
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
0
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.46732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4213
0
FAVORİ
4213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Serdar Arcagök
, Derya Girgin Sarıdaş,
Mehmet Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
0
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective teachers’ opinions towards postgraduate education / Öğretmen adaylarının lisansüstü öğretime yönelik görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Arcagök
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
0
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Higher Education Governance and Policy
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı 6. Sınıf Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.878033
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2821
8
ATIF
0
FAVORİ
2821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1180
3
ATIF
1
FAVORİ
1180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
4
ATIF
0
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
1
ATIF
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.46732
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4213
4
ATIF
0
FAVORİ
4213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat