Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Kaan Demir
Prof. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
29
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
35
29
Yayın
24
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Eğitim Alma Süresinin Çocukların Sınıf Kurallarına Uyum ve Okul Motivasyonlarına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Canan Cesur
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.643778
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
1
ATIF
1
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Begüm Başar
,
Almina Gönül
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.742796
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
2
ATIF
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE UYUM SORUNLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nisa Kara
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
0
ATIF
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yapılan Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Birol Susam
,
Almina Gönül
,
Begüm Başar
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.1
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
890
2
ATIF
1
FAVORİ
890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İlay Sultan Yurteri
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1100840
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
2
ATIF
1
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Resfebe Etkinliklerinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatih Kuruoğlu
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1442205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18
0
FAVORİ
18
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Doktora Tezlerinin Öneriler Bölümünün Betimsel Analizi
Yazarlar:
Tansu Çınar
,
Seçil Açar
, Anıl Doğukan Sarıalai,
Mehmet Kaan Demir
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1366301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Tasarımı Üzerine Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Almina Gönül
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1328781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eleştirel Düşünme Öğretimi Üzerine Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Emine Sakarya Karslı
,
İlay Sultan Yurteri
, Mutlu Önder,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EDUCATIONE
DOI: 10.58650/educatione.1366197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Hindistan İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının Program Öğeleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sevgi Ersöz
,
Yasemin Abalı Öztürk
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1318785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
0
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İlay Sultan Yurteri
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1100840
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
1
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİTİŞİK EĞİK YAZI VE DİK TEMEL YAZIYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE YAZILARININ OKUNAKLILIK DÜZEYİ
Yazarlar:
Gözde Güneş
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.857648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yapılan Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Birol Susam
,
Almina Gönül
,
Begüm Başar
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
890
1
FAVORİ
890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE UYUM SORUNLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nisa Kara
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Begüm Başar
,
Almina Gönül
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.742796
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nisa Kara
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Yazmayı Farklı Yazı Türleriyle Öğrenen Öğretmen Adaylarının Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gözde Güneş
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.753208
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1746
0
FAVORİ
1746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alma Süresinin Çocukların Sınıf Kurallarına Uyum ve Okul Motivasyonlarına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Canan Cesur
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.643778
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
1
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OYUN İLE ÖĞRETİM YETERLİLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Elmast Tuğçe Turak
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
0
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evde Eğitim Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Birol Susam
,
Mehmet Kaan Demir
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3944
0
FAVORİ
3944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİNİ ÇÖZERKEN YAPTIKLARI MATEMATİKSEL HATALAR
Yazarlar:
Betül Ekici
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.338880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23795
0
FAVORİ
23795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3453
0
FAVORİ
3453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2090
0
FAVORİ
2090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.46732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4354
0
FAVORİ
4354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Serdar Arcagök
, Derya Girgin Sarıdaş,
Mehmet Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR ORTAMLARINDA KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Özge Üstün,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128607
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
0
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of the acquisition of skills directly offered in the fourth grade course of social studies / Dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde doğrudan verilecek becerilerin kazanılma durumunun değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
, Zerrin Tuğçe Çiçekliyurt
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
0
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective teachers’ opinions towards postgraduate education / Öğretmen adaylarının lisansüstü öğretime yönelik görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Burnout of Primary School Teachers Who Teach to the First Classes / İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Durumu
Yazarlar:
Mehmet Demir
,
Nazlı Kara
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ SORULARIN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE UYGUNLUĞU
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Tugay Tutkun
,
Çavuş Şahin
,
Salih Z. Genç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınavlarda Kopya Çekilmesine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
0
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazlı Kara
,
Mehmet Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Tercih Ettikleri Ceza Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
, Çavuş Şahin, Osman Yılmaz Kartal
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARASINAV VE DÖNEM SONU SINAVLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
0
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
EDUCATIONE
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Liberal Düşünce Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Resfebe Etkinliklerinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatih Kuruoğlu
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1442205
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18
1
ATIF
0
FAVORİ
18
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Doktora Tezlerinin Öneriler Bölümünün Betimsel Analizi
Yazarlar:
Tansu Çınar
,
Seçil Açar
, Anıl Doğukan Sarıalai,
Mehmet Kaan Demir
,
Çiğdem Şahin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1366301
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
1
ATIF
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Hindistan İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının Program Öğeleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sevgi Ersöz
,
Yasemin Abalı Öztürk
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1318785
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
1
ATIF
0
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İlay Sultan Yurteri
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1100840
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
2
ATIF
1
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yapılan Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Birol Susam
,
Almina Gönül
,
Begüm Başar
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.1
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
890
2
ATIF
1
FAVORİ
890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Begüm Başar
,
Almina Gönül
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.742796
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
2
ATIF
1
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alma Süresinin Çocukların Sınıf Kurallarına Uyum ve Okul Motivasyonlarına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Canan Cesur
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.643778
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
1
ATIF
1
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİNİ ÇÖZERKEN YAPTIKLARI MATEMATİKSEL HATALAR
Yazarlar:
Betül Ekici
,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.338880
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23795
8
ATIF
0
FAVORİ
23795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3453
4
ATIF
0
FAVORİ
3453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2090
1
ATIF
0
FAVORİ
2090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Çavuş Şahin,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.46732
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4354
5
ATIF
0
FAVORİ
4354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR ORTAMLARINDA KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Özge Üstün,
Mehmet Kaan Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128607
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
5
ATIF
0
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ SORULARIN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE UYGUNLUĞU
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Tugay Tutkun
,
Çavuş Şahin
,
Salih Z. Genç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
2
ATIF
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat